מה זה פילאטיס?

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף, להביא לחיזוק שרירי הגוף ובייחוד שרירי מרכז הגוף (בטן תחתונה, ריצפת אגן וגב תחתון), להקנות גמישות גבוהה של עמוד השדרה והגפיים, להביא למודעות גבוהה לנשימה נכונה ולשיפור הקואורדינציה ושיווי המשקל.

עיקר העבודה בפילאטיס הינה מציאת האיזון בין שרירי הגוף השונים – גוף מאוזן מונע פציעות עתידיות ומקנה מראה ארוך וחטוב. בפילאטיס, שמים דגש רב על דיוק תנועתי בכל תרגיל ותרגיל באמצעות מודעות לגוף ושליטה מלאה עליו. בראיה הוליסטית, האיזון בגוף הינו תנאי חשוב למציאת איזון בחיים ומכאן יישום של חיים מלאים ומאושרים.

כיום שיטתו של ג'וזף פילאטיס הינה שיטת האימון המובילה ברחבי העולם ומיליוני אנשים בכל גיל ומצב גופני אימצו את אותה שיטה כדרך חיים בריאה ומהנה.

עקרונות השיטה

ג'וזף פילאטיס, ממציא השיטה, נולד בשנת 1881. הגה ופיתח את השיטה במשך כ-50 שנה.

הוא התבסס על מספר אלמנטים עיקריים הבאים לידי ביטוי בכל תרגילי השיטה: תנועתיות, נשימה, איזון, ריכוז, שליטה, דיוק, קצב וזרימה.

ולסיכום, כה אמר ג'וזף פילאטיס…

"One of the major results of contrology is gaining the mastery of the mind over the complete control of the body"

(Joseph H.Pilates)

היתרונות של השיטה

ב"פרו-פילאטיס" מתבססים על שיטת הפילאטיס בשילוב מאפיינים מעולם המחול והספורט. אתם מוזמנים ללמוד עוד על השיעורים שלנו.